سوالات متداول
برای سفارش کالا به اینترنت دسترسی ندارم آیا امکان ثبت سفارش از راه دیگری وجود دارد؟

بله امکان ثبت سفارش تلفنی نیز موجود است. می توانید با شماره های 3157-051 –تماس حاصل نمایید.

 در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

سفارش اینترنتی به صورت 24 ساعته قابلیت ثبت شدن دارد و در قسمت سفارش تلفنی همکاران ما از ساعت 9 صبح الی 21 پاسخگو میباشند.

آیا پیک میتلند مرسوله را از پله ها بالا می آورد و تحویل می دهد؟

خیر، میتلند متعهد شده است که مرسوله را تا درب منتها به خیابان ارسال کند و در حالت کلی تعهدی برای بالا بردن از پله ها ندارد به جز موارد استثنائی که قبل از ارسال با پشتیبان سایت تماس گرفته شده باشد. پس در مواردی که نیاز هست مرسوله بالا آورده شود قبل از ارسال با تلفن 3157 تماس بگیرید تا خواسته شما عملی شود. 

بعد از ثبت سفارش چه زمانی سفارش به دستم میرسد؟

هر زمان که اقدام به ثبت سفارش داشته باشید می توانید عصر روز بعد سفارش خود را تحویل بگیرید.  در سامانه، ساعت مورد نظر خود را جهت تحویل کالا می توانید انتخاب کنید. فعلا بازه های فعال تحویل کالا ساعات 15 تا 17، 17 تا 19 می باشد.

 آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله طی تماس با پشتیبانی سایت می توانید سفارش خود را لغو کنید

من کالای مورد نیازم رو سریعا امروز احتیاج دارم آیا امکان ارسال در روز جاری وجود دارد؟

فعلا این امکان وجود ندارد و در اینده این قابلیت اضافه خواهد شد. در شرایطی فعلی با پشتیبانی تماس بگیرید اگه محصول موجود بود برایتان ارسال خواهد شد.

 زمان اعلام شده از طریق پیامک برای تحویل کالا برای من مناسب نیست. راهکار لازم چیست ؟

برای راحتی شما عزیزان چند بازه ی دو ساعته برای تحویل سفارش شما در نظر گرفته شده که چنانچه به هر دلیلی نمیتوانید در بازه اعلام شده حضور داشته باشد میتوانید با اطلاع تلفنی زمان تحویل سفارش را تعویض نمایید.

آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجوددارد؟

بله؛  اما هدف میتلند این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری یا تلفنی دارید با شماره ی 3157-051 تماس حاصل نمایید.

آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

بله تمامی پیک های فروشگاه مجهز به دستگاه کارتخوان بی سیم می باشند

 آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهیدسفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و انتخاب زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود.

 در صورت عدم حضور دریافت کننده در آدرس اعلام شده توسط مشتری، لازم است چه اقدامی انجام دهم؟

می بایست حداقل تا دو ساعت  قبل از زمان ارسال  با تماس از طریق تلفن ، عدم حضورخود را اعلام کنید تا زمان بعدی مجددا هماهنگ شود.

 

 اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت میتلند دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی میتلند اطلاع دهید. بدیهی است میتلند  خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

از آنجایی که محصولات روز بعد ثبت سفارش ارسال می شود آیا تاریخ تولید محصول در همان روز تحویل است؟

بله . تمامی محصولات از بار تازه و به روز تهیه می شود و همان روز برای مشتری ارسال میشود. به عنوان مثال اگر شما 10 ام دی ماه سفارش خود را ثبت کنید روز 11 ام دی ماه کالای تاریخ تولید 11 ام را تحویل میگیرید به جز موارد خاص مانند تعطیلات و ..... .

سفارش کالا ها در سایت بدون محدودیت تعداد می باشد؟

خیر. از آنجایی که میتلند یک سامانه فروش خرده فروشی است امکان خرید کالا به تعداد بالا وجود ندارد. شما می توانید تمامی کالا ها را در صورت موجود بودن تا سقف 8 بسته سفارش دهید منتها برخی کالا ها مانند مرغ تنظیم بازار در برهه ی زمانی خاصی توسط اداره ی تعزیرات شامل محدودیت تعداد می باشد و این عدد به 3 یا 2 بسته محدود میشود.

در صورت تاخیر در ارسال راه پیگیری مرسوله چیست؟

زمانی که بسته شما به سفیر تحویل داده میشود سامانه برای شما پیامکی ارسال خواهد کرد. حداکثر تا 2 ساعت بعد مرسوله به شما خواهد رسید و اگه بعد از دو ساعت ، باز هم مرسوله به شما نرسید حتما با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و موضوع را جویا شوید.

 آیا امکان تغییر سفارش وجود دارد؟

بله از طریق تماس با پشتیبان تلفنی امکان تغییر سفارش در حد حذف کالا از سبد خرید و یا تغییر آدرس وجود دارد.

این مورد را می توانید از طریق تیم پشتیبانی تلفنی پیگیری نمایید.

هزینه ی ارسال کالا به عهده ی چه کسی می باشد؟

هزینه ارسال کالا برای خرید های بالای 400 هزار تومان رایگان می باشد و برای خرید هایی پایین تر از این مبلغ با توجه به مسافت در فاکتور لحاظ میشود.

 حومه شهر و شاندیز و طرقبه و مناطق مشابه  ارسال محصول دارید؟

ارسال به مناطق حاشیه شهر و طرقبه و شاندیز جزء تعهدات میتلند نیست اما معمولا در صورت امکان ارسال می شود اما باتوجه به مسیر ، هزینه کرایه به فاکتور اضافه می شود و بر عهده ی مشتری می باشد. ( صرف نظر از مبلغ فاکتور)

نهایی کردن سفارش
مبلغ کل خرید:
تومان
0 محصول




انتخاب کالاهای بیشتر